środa, 5 grudnia 2012

PREZENT NA MIKOŁAJA konkurs


Kto powiedział , że prezent trzeba dostać od Mikołaja ? Ja sprawiłam sobie sama kilka "drobnostek" jak dojdą napewno się pochwalę ! Zamówiłam 6 par butów i trochę biżuterii specjalnie większą ilość, żeby sprezentować coś wam !

ZASADY :

1.DODAJ MÓJ BLOG DO OBSERWOWANYCH
2.ZOSTAW DANE KONTAKTOWE : imię i adres meilowy

3. będzie mi miło jeśli skomentujesz którąś z moich stylizacji

ZWYCIĘZCĘ OGŁOSZĘ 24 GRUDNIA POPRZEZ GENERATOR LICZBOWY

POWODZENIA !


ZDJĘCIA NAGRODY - NASZYJNIK




34 komentarze:

  1. Kamila
    kama.11101996@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelina
    ew_migon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your lovely comment dear ,
    follow each other ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam jako Pudlo Manka :)
    Agnieszka, pudlo.manka@gmail.com

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aśka, eiif@o2.pl
    Polubiłam jako vejjs. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki:) obserwuję jako wigga
    adres mail: anna.poszl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna <3
    zapraszam do konkursu: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/12/konkurs-z-butikiem-sonho.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominika
    dominikaxd233@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleksandra
    1985ab@wp.pl
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jagoda
    jagna1394@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. obserwuję już od jakiegoś czasu :)
    2. agata
    agatttta@gmail.com
    3. stylizacje komentuję, bo większość z nich jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za miły komentarz .
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka
    agniese.gil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny naszyjnik :) Obserwuję:)
    Agnieszka
    givemefashion.blog@gmail.com
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzena
    marzena.wiszniewska@gmail.com

    Skomentuję za chwilę jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolina :)
    karolina.k5@onet.pl
    I tak nie wygram xd

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeźby lodowe jeszcze lepsze wrażenie robią wieczorkiem :) Polecam

    Baśka

    basiabojanowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Agata
    agataforemniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta obserwuje jako Marta♥

    hellolittleword@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdalena
    moda.ubrania.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za odwiedzin, chętnie wezmę udział

    Jagoda
    jaga1294@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Może tym razem uda mi się coś wygrać heh ;p

    Izabella
    amissux3@wp.pl

    ******************

    OdpowiedzUsuń
  24. I like this necklace!!
    Thanks for commenting my blog, I follow you ;)
    -Amara-

    http://knowyoucanfly.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kamila
    camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń