wtorek, 18 grudnia 2012

sukienka na sylwestra

Macie juz wymarzona kreację na sylwestra ? Ja chyba znalazłam ;) tylko musze poszukać w innych kolorach ;>
 Dzis kurier przyniosl mi nowe buciki - moze szalu nie robia ale sa bardzo cieple i wygodne a co najwazniejsze na koturnie ( KOCHAM KOTURNY <3) . Szukam też ciekawych sweterkow ze złota nitką - byłam nawet na giełdzie odzieżowej ale wróciłam tylko z szalikami. Ceny zdecydowanie droższe niż na allegro - pokarze wam kilka swetrów , które wpadły mi w oko. Chciałam tez podzielic sie z Wami moją niezmierną radością z reaktywowanie mojego autka - kupilam nowy akumulator bo zima wykończyła stary. Przy okazji zdradze wam jaki mam model - Peugeot 206 <3


1. NOWE BUTY ;)

2. NOWE SZALIKI  ( z giełdy odziezowej)



 3. SWETRY , KTÓRE PLANUJE KUPIĆ
4. SUKIENKA , KTÓRA MI SIE PODOBA

I JA ;) skromna stylizacja nowy sweter z VERO MODY  i jeansy





tagi: neonowy sweter, brzoskwiniowy sweter, łososiowy sweter, sweter oversize z welny, welniany sweter, gruby sweter, pleciony sweter, sweter vero moda, jasne jeansy, jasne rurki, torebka lous vuitton, louis vuitton ellipse, elipse, blond wlosy, lodowy blond,kozaki koturny, zamszowe koturny, ocieplane koturny, koturny na zime, sukienka na sylwestra, sukienka asos, sukieka body, sukienka z baskinka asos,

42 komentarze:

  1. Lovely pictures and awesome post.

    Visit my blog when u have time and maybe we
    can follow each other if u want:*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you very much for your comment. I also like your blog.
    Of course, I follow you. You in mine.
    Kisses.
    Ire.
    whileinspireme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so pretty, =D I follow you now =D

    OdpowiedzUsuń
  4. I love #4 + you look very lovely in those last photographs. Is that a real Louis Vuitton? It looks amazing!

    ♥ http://inspirationdailyoverhere.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Love that orange and blue together. Cute look girl, thanks for stopping by my blog. Sure I'd love for us to follow each other! Follow me and let me know and I'll gladly follow back

    Christine
    http://www.trendenvy.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie i mam pytanie ten czerwony sweterek z hmm perełkami z skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
  7. I wish your writing was in english so I could understand... your pictures are so good!

    www.SamuelJamesMorris.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne włosy *.* obserwuje i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szaliki ! Sukienka cudna :)
    A Twój zestaw bardzo mi się podoba, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :) bardzo podoba mi się twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute cardigan. Would you like to follow each other? Let me know, ill follow you back x

    http://crystalcosmicchic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    A kolor sweterka jest niezwykle uroczy :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz, ten sweter jest śliczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely color pants!<3
    I'm following you already dear!!<3
    I hope you to follow me back :DD


    xoxo
    ayudamayanthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze, to w pepco widziałam ładne swetry i to w dodatku niedrogie - możesz czegoś tam poszukać :) podoba mi się strasznie Twój sweter ze stylizacji, jest pięęęęęęęękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your peachy sweater!!!!! beautiful!!! *.* Of course, let's follow each other, it would be a pleasure!!! Now I follow your blog with GFC! Follow me back please!! love, Francesca

    CHECK OUT
    THESPARKLINGCINNAMON


    OdpowiedzUsuń
  17. kolor Twojego sweterka ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Is this a fashion blog? Now I like it. :)

    OF course we can follow each other.

    Thanks for your visit and make sure you come again.

    xoxo http://isnainidewi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. thank you for your comment :) Let me know when you follow me,and I'll follow you back :)
    Nice look, love the top,is so cuuuute :)

    OdpowiedzUsuń
  20. That's so cute! Loving the colours on you!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. great choices:) love your bag! sure dear I would love to follow each other! I am now following you! hope you'll follow back:)) one big kiss! I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. You're so cute :) I like your blog.
    New follower. Hope you'll like my blog too and follow me back.:)
    http://pastelpinklove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolor sweterka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. love that bag dear <3
    <3 LVE
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna sukienka! Az mi sie oczka zaswiecily :D Bialy i niebieski to nie moje kolory, ale kroj jest niesamowity!!! :) No i twoja torebka LV tez wpadla mi w oko. Nie jestem jakas wielka fanka tej marki, ale ich torebki lubie ;)
    Zainteresowal mnie twoj blog, dodaje do obserwowanych, zeby czesciej ogladac takie nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. love your blog so much!
    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. that cardigan is such a pretty color on you.

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the purse and you look beautiful in coral!

    Thanks for visiting my blog recently! I would love to follow each other! I've gone ahead and followed you on GFC!!

    xx Marla

    www.trendstruck.com
    www.facebook.com/trendstruck

    OdpowiedzUsuń
  29. Cute clothes and great outfit, honey!
    You really are so pretty!
    I followed you now, follow me?
    http://anna-alina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great outfit, like your cardigan :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi dear, thank you for your lovely comment! I'm already following you, hope you'll do the same! Kisses, Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  32. hi Paulina!
    thanks for passing by my blog!
    sure we can follow each other, i am already following u!!
    hope u follow back!
    xxx
    www.themidniteblues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the boots! You are so gorgeous, Paulina! :)
    Thanks for dropping by my blog. Following your blog now. Hoping you'll follow mine too :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hey hun thanks so much for the comment I would love us to follow each other :)
    I am following you now and I would love you to follow me too!

    www.thesequincinderella.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I love the color of the sweater!
    The jeans are great too!
    Sure, lets follow each other!
    I am following you now!
    Waiting for you in my blog!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna jesteś ! :) Masz ładne włsoki ;)
    Fajnie tutaj, obserwuję !

    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I love your blog also! Thank you for visit!Yes I follow you from now!Hope you follow me too!

    OdpowiedzUsuń
  38. tu http://nunu.pl/tag/31/sukienka_na_sylwestra można znaleźć naprawdę fajne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń