piątek, 20 grudnia 2013

Mania podwójnego kupowania

Złamałam swoje postanowienie i co nie co sobie kupiłam- powiedzmy , że w ramach prezentu na gwiazdkę :P Dwie rozkloszowane spódniczki z housa , dwie kamizelki z New Yorkera- znowu potwierdza się to , że jak coś mi się spodoba to kupuje kilka kolorów i oczywiście druga pare butów - taki sam model tylko inny kolor :P

1. spódniczki z Housa 30 zł sztuka :D


2 Kozaczki


3. kamizelki New Yorker
 
4. ?? - etykietke miały jako "bamboszki" a maja podeszwe jak najnormalniejsze w świecie Emusy wiec raczej będe je nosić po dworze
STYLOWA ZMIOTKA jak sprzątać to modnie :D
 
Jak tam prezenty ? Juz kupione? Ja już mam wszystko załatwione i czekam tylko na te , które sama dostane ;)

30 komentarzy:

  1. jaka super jest ta zmiotka.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białą kamizelkę bym chętnie przygarnęła :) Zmiotka wyląda słodko w stylu vintage hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Great stuff! lovin the vests:)

    Would really appreciate if you'll join my paper handmade jewelry giveaway on my blog:
    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie buciki są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiotka jest niesamowita :) Bardzo stylowe sprzątanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Loved all pairs of boots, my fav are little black ones
    Have a nice day
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely items!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. Byty i kamizelki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. śiwetne haul ! Ja jeszcze dzisiaj idę kupić prezenty !
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne spodniczki! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd zmiotka? Jest śliczna, uwielbiam takie gadzety do domu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelki są świetne!! Też nie umiałabym się zdecydować na jeden z tych kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba widziałam Cię dzisiaj wieczorem (tzn wczoraj ;)) w Auchan w Poznaniu ;) Z chłopakiem byłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego widzę godzinę dodania komentarza "15:55" skoro jest 00:56 ;) Nie wiem czy to wina mojego komputera czy masz coś nie tak w ustawieniach bloga ;)

      Usuń
    2. byłam zgadza się bo kupował sobie kierownice :P , fakt mam coś nie tak w ustawieniach blogera

      Usuń
  14. That nice, I like the pink!

    I hope you spend a great holiday, I follow my new profile.

    Coletas-Rebeldes

    OdpowiedzUsuń
  15. Have you ever thought of adding extra movies to your weblog posts to keep the readers more entertained? I imply I just read by way of the entire article of yours and it was quite good but since Im extra of a visible learner,I found that to be more helpful well let me know the way it seems! I really like what you guys are at all times up too. Such intelligent work and reporting! Sustain the good works guys Ive added you guys to my blogroll. This is a great article thanks for sharing this informative information.. I will go to your weblog regularly for some latest post. Anyway, in my language, there will not be much good supply like this.
    Dragon hang Gliding Games

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka rewelacyjna śmiotka! <3 Po prostu boska! :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń