wtorek, 31 grudnia 2013

SYLWESTROWA STYLÓWECZKA

Jak tam szykowanko do sylwestra? Ja mam juz prawie gotowy makijaż - zawsze maluje się póki jest dzienne światło, jeszcze przed imprezką przykleje sztuczne rzęsy. W tym roku robimy domóweczke na ok 20 osób niestety u mnie w mieszkaniu... Może strat nie będzie.

Jeśli chodzi o sukienke- rozkloszowana czarna z zamkiem z tyłu plus rajstopki w białe kropeczki i wzorkiem tylko dylemat JAKIE BUTY ???? !!!!


MAKIJAŻ
 : kreski linerem na górnej i dolnej powiece + biały brokatowy cień + kreska na dole brokatową kredką + sztuczne rzęsy ARDELL
USTA CZERWONE I RÓŻOWE POLICZKI

PAZNOKCIE ZROBIŁAM SAMA ŻELEM UV ( moje naturalne)
I HENNA NA BRWI też robię sama



CAŁOŚĆ POKAŻĘ WAM NA FOTKACH Z SYLWESTRA ;)




UDANEJ ZABAWY WAM ŻYCZĘ ;**

15 komentarzy:

  1. Piekne pończochy ! :))

    Udanej zabawy :))


    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo na pewno będziesz prześlicznie wyglądać, świetny kolor paznokci ! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    http://ekomoodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukieneczka! Wspaniałej zabawy życzę i zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka i rzęsy.

    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Those lashes look fab, very nice dress too
    Happy New Year
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I also wish you a Happy New Year. Great dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewne bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki. Ile trzyma ci sie żel UV na pazurkach? I jaka firma jeśli można wiedzieć ?
    Czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzyma sie tak dlugo az nie spiluje go zeby zrobic nowy wzór, średnio co 2-3 tyg . Jako podkładu używam DEKORYNKI a kolory mam z SILCARE ale to tylko dlatego , że mam pod nosem ich sklep, jakościowo zdecydowanie dla mnie najlepsza DEKORYNKA

      Usuń
  9. wszystkiego najlepszego w nowym, 2014 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka! :)
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym roku! :)

    http://mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna sukienka ;))
    tez używam tego różu z Wibo, bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie! <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń