sobota, 7 grudnia 2013

no to pada śnieg

Nie wiem jak tam w Waszych miastach ale Poznań na Mikołajki zasypało ;/ Nie jestem zwolenniczką zimy a tym bardziej śniegu więc wcale mnie to nie cieszy. Zdecydowanie wole grzać zadek na plaży w słoneczku.
Czas na przygotowania do zimy minął . Podstawa to ciepła kurtka , czapka ale moim zdaniem przede wszystkim buty. Dla mnie buty zimowe muszą siegać kolan i mieć grubą twardą podeszwę. Totalnie oszalałam na punkcie butów z dzisiejszych zdjęc i na bank do końca miesiąca zasilę kolekcje o takie w kolorze brązowym, czarnym i beżowym. Nie wiem jak wy ale ja mam tak , że jak coś przypadnie mi do gustu to kupuje kilka sztuk w roznych kolorach - nawet tą  kurtkę mam w dwóch kolorach: czarnym i granatowym ;P

Tak przy okazji zepsuł mi się laptop i zdjęcia muszę dodawać bezpośrednio z komórki ;/ Więc nie mogę nawet poprawić ich jakości .











jebs z fleszem :D

Buty - merg.pl
kurtka jeansowa- allegro
tunika- alllegro

19 komentarzy:

  1. u mnie troszkę popadało, ale już nie ma śladu... ładny płaszczyk:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka fajna a kozaki faktycznie świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: beautiful pictures in the snow. I like the snow. In my town does not snow. Great boots. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie przesadzaj jakoś nie jest taka zła.:D Widać dobrze Twoje ukochane buty.:D Ciesz się na mikołajki śnieg atmosferę zrobił.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Loved your boots :)
    Happy Weekend
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie śnieg ;)
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie wogole nie ma sniegu .;p

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę sobie koniecznie kupić jakiś puchowy płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też już dużo śniegu :)
    Masz śliczną jeansową kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie również spadl juz śnieg i zrobiło się zimno... piękny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodko wyglądasz na tle tego śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze rękawiczki masz. Kozaki też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rękawiczki wygrywają :)) Mega sweet...

    http://fitnesscookmadame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna tunika

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń