piątek, 27 grudnia 2013

WYPRZEDAŻE 2013

WYPRZEDAŻE 2013 czas rozpocząć ;) Totalne obnizki we wszystkich sklepach nawet do 70 % /
Dzisiaj obczaiłam Galerie Malta ale zaduzo nie kupiłam ( krótkie spodenki, sukienke i bluzke). Jutro pójdę sobie jeszcze do Starego Browaru a może do City Center.

Za jakość zdjęć musicie wybaczyć - laptop nadal zepsuty a do starego kompa nie można podłączyć żadnego urządzenia , które robi zdjęcia więc wysyłam sobie foki na meila :P A o programie do obróbki zdjęć mogę zapomnieć !





bluzka RESERVED ( z promocji za 29 zł)
buty MERG
spodnie BERSHKA

Reszte zdobyczy pokaze jutro bo moze co nie co dojdzie :P

22 komentarze:

  1. Ze zdjęciami wcale nie jest tak źle :)
    Śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look :) a butki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo wyprzedaże, więc upolowałam mój dres do spania, bo potrzebowałam.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro ruszam do galerii !:) Zapraszam na nowy post <3! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluza. Oj, chyba czas odwiedzić Galerię :D
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:-) ja jak co roku na wielkie wyprzedaże jestem spłukana:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, ja dopiero jutro wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w poniedziałek zajrzeć do naszych poznańskich galerii, bo widzę że warto! :) bluzeczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy wpis zapraszam http://underpressure90.blogspot.com/ ; )
    Super notka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dzisiaj byłam, ale jakoś na nic nie mogłam się zdecydować, chyba poczekam jeszcze trochę aż ceny będą bardziej okazyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesek którego widziałas na moim blogu to buldog francuski :) to takie "miniaturki" buldogów angielskich & amerykańskich :) Jeżeli chcesz go sobie kupić to jak najbardziej polecam tą rase :) 1000% szczęścia i 1000% miłości :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem , ze to buldog francuski juz od dluzszego czasu obserwuje ta rase, zastanawiam sie tylko czy sa miniaturki z tej rasy bo dla mnie pies, ktorego ty masz nie jest az tak malyjakbym chciala :P

      Usuń
  12. Nice sweatshirt:)
    xx Lara
    just-anotherfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super buty ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wyprzedaże ;) ślicznie wyglądasz obserwuje i licze na rewanż ;)
    Patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm, suczki są mniejsze od psów :) Mniejszych 'buldozkow' już raczej nie ma, ja mam psa, ale suki są mniejsze :) Wszystkiego dobrego na nowy rok! :) Zapraszam na nową notkę, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że nie zrobiłaśnotki sylwestrowej..

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog ! Cieszę się że tu trafiłam :) Na pewno zostanę na dłużej !
    Zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com Obserwujemy ? :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń