sobota, 18 stycznia 2014

Cel pal

Dawid miał wczoraj 23 urodziny więc wymysliłam, że pójdziemy na strzelnice ;P Uwierzcie, że będąc razem 6 lat już nic innego nie zostało czego byśmy razem nie robili !

Dodatkowo dzisiaj kupilismy mieszkanie więc od marca możecie spodziewać sie sporej dawki zjdęć z przemiany , remontów i urządzania ;) JUZ NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ !!!!!




burgundowa sukienka ( okazało sie , że zalożylam ją tył na przod i zamek ma byc na plecach haha) 
NEW YORKER

kozaki CROPP

i zdjęcia ze strzelania ;)




38 komentarzy:

  1. Fajne buty. Nie byłam jeszcze nigdy na strzelnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Pestka w tle :) nie wiedziałam że jesteś też z Poznania :) Śliczna stylizacja! Sukienka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie czy ćwiczysz coś, że masz takie świetne nogi? ja jestem szczupła ale nogi to moja zmora, a może stosujesz jaką dietę? gratuluje mieszkanka, pokaż zdjęcia jak będziesz je miała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jem ile wlezie ale mam zespół jelita nadwrażliwego i zaburzenie wchłaniania dlatego nie tyje

      Usuń
  4. czekam na zdjęcia nowego domu <3
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fany pomysł z tą strzelnicą :)

    zapraszam do siebie i pozdrawiam
    http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urządzanie mieszkania to był koszmar ;P Ale życzę wam powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. You look too cute in the little dress
    Happy weekend
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam pytanie co do tego wpisu- kiedys w poście pisałąs, ze rodzice nie dają Wam kasy i sami musieliście uzbierać na meble itd. To jakim cudem mieliscie pieniadze na mieszkanie no i urządzanie? To strasznie duzo kasy! :)
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, mam wielka prosbe czy moglbys klikać w linki sheinside na moim blogu? To dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka <3 Nie mogę się doczekać tych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie wyglądasz... gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakie to ma znaczenie, że zamek miał być z tyłu ;) Z przodu też super wygląda ;)
    Chłopak na pewno ucieszył się z prezentu

    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam kiedyś taką sukienkę, którą powinno nosić się zamkiem do tyłu, a ja miałam go z przodu i to jeszcze rozpięty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy pomysł z tą strzelnicą, a sukienka bardzo ładna :) pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: Nice pictures. Great dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  17. Świent pomysł na wspólne spędzenie czasu :) Piękne te kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna sukienka :)

    http://essqise.blogspot.com/2014/01/my-style-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sukienka ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie! Też bym chciała kiedyś spróbować postrzelać :D Najlepszego dla narzeczonego! A sukienka z zamkiem z przodu ładnie się prezentuje :) Gratuluję mieszkania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna sukienka ;) A taki wypad na strzelnicę to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nigdy nie byłam na strzelnicy ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje Wam wytrwałości :) U mnie po ponad 2 latach się rozpadło. A szkoda , tyle czasu i wspomnień :) Jedym się udaje innym nie, życze Wam wszystkiego dobrego, miłości i wytrwałości ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna sukienka;) Nawet ubrana była odwrotnie;) Gratulacje zakupu mieszkania:)

    Zapraszam do siebie:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic....?
    A lecieliscie razem balonem?
    Skakaliscie razem na bungee?
    Plynaliacie razem w gondoli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak myslalam :)

      Usuń
    3. nie polece balonem i nie skocze na bungee bo mam cholerny lęk wysokosci

      Usuń
    4. Mogłaś mu coś ugotować :)
      Kupic bilet na mecz
      zaskioczyc czyms, w koncu ty znasz najlepiej swojego faceta

      Usuń
    5. upieklam ciasto czekoladowe ;D

      Usuń
  27. Świetny prezent, sama bym taki chciała <3 Swoją drogą nie widać, że sukienka jest tył na przód :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jezu, jaka Ty jestes przerazliwie chuda! :o

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz ;-) Mi się nawet podoba ten zamek z przodu ;-) Dodaje uroku oraz akcentu. No to gratulacje z nowego mieszkania ;) Ja nawet lubię remonty...może dlatego, że wybrałam kierunek budownictwo w technikum ;-) 6 lat? Spooooro! Aż z uśmiechem się patrzy na takie pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Ci w niej nawet jak jest odwrócona tył na przód.;) Hej, mogłabyś zrobić bardzo szczegółowego posta na temat kupna mieszkania? Jak w takim młodym wieku stać Was na takie wspaniałe mieszkanie? Jak to się stało, w jaki sposób itp? Bardzo byłabym wdzięczna.:* Wszystkiego najlepszego dla chłopaka.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń