piątek, 10 stycznia 2014

Złoty środek na trądzik

Od jakiegoś czasu nie jem czekolady - nie nie odchudzam się , mam od 7 roku życia migreny, które od kilku lat są tak częste i silne , że nie jestem w stanie normalnie funcjonować. Lekarz oczywiście zapisał mi leki ale brałam je co dwa dni a można dwa razy w miesiącu. Kiedy mówił mi o diecie ŻEBY PRZEDE WSZYSTKIM NIE JEŚĆ CZEKOLADY myśłałam sobie , że bredzi. Ponad to nie umiem żyć bez czekolady i zjadałam dziennie z dwie tabliczki. Od ok 2 tyg nie jem czekolady i migreny od tego czasu nie miałam ....

Ale nie o migrenie chiałam tuta pisać ! Ostatnio na mojej twarzy pojawiło się wiele uciązliwych wyprysków . Zapewne od tego , że czekolada i inne słodycze mają w sobie wiele chemii i po ich odstawieniu mój organizm się oczyszcza. Poszłam wczoraj do hebe bo jakąs maseczkę i pani doradziła mi maseczkę
BANDI young care.


Oczywiście nie wierzyłam w jej magiczne działanie ale szkoda , że nie zrobiłam zdjęcia przed i po...
RANO OBUDZIŁAM SIĘ ZE SKÓRĄ GŁADKĄ JAK DUPKA NIEMOWLAKA A POŁOWA WYPRYSKÓW ZNIKNĘŁA !



NAZWA : BANDI Young Care
CENA : 25 zł w Hebe
KONSYSTENCJA : jak zwykły krem 
ZAPACH : niezbyt przyjemny , czuć drożdze i jakby mango 
POJEMNOŚĆ : 75ml
CZAS DZIAŁANIA : 15 min

Na ile starczy ? Moim zdaniem na miesiąc, nie nakładałam grubej warstwy jak to zwykle robi się z maseczkami .
Po 15 min zmywamy zimną wodą.

POLECAM ! I to nie dlatego , że dostałam ten produkt za darmo i chwalę bo taka była umowa z producentem ( a wiedzcie , że niestety większość blogerek tak robi;/)


p.s JEŚLI CHODZI O MIGRENY POLECAM TABLETKI SUMAMIGREN - nawet przy ostrych napadach migrenowych z wymiotami działa w 15 min !

17 komentarzy:

  1. No nie wierzę :) chyba się wybiorę i zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh, ja również cierpię na migrenę ;/ straszny ból głowy, że nie idzie funkcjonować :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tetraz sporadycznie mam problemy z cera, jedynie w dni okresowe :), ale jestem ciekawa tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko bardzo rzadko mam migreny ale jak mam to gaszę światło i zamykam drzwi i nie ma mnie.

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu:) Tym razem do wygrania bransoletka hand made! http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam migreny i Sumamigren również na mnie działa. Na szczęście! Niestety trochę to trwało zanim na niego trafiłam.
    A Bandi strasznie mnie interesuje. Mam trądzik na plecach i może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam ,że czekolada źle wpływa na migreny. Produkt by mi się przydał, ale ciekawe , czy znalazłabym go w inny sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam niespodzianki zwlaszcza przed okresem;/ zaciekawilas mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Początkowo i ja miałam taki efekt, na dłuższą metę - straszny wysyp:(

    OdpowiedzUsuń
  9. na szczescie nie mam ani migren ani wyprysków :D

    ciesze się, że i u Ciebie minęły bóle głowy, to potrafi być strasznie uciążliwe :)

    jesli chodzi o wypryski, to moim zdaniem maseczki moga tylko potęgować, ale daj znać jak to będzie np za miesiąc :)

    zapraszam do mnie na konkursy na blogu i facebooku :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem, dobrze wiedzieć, że działa jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam opinię innych i rzeczywiście ta maseczka jest świetna, muszę sobie kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wlasnie ja jakis czas temu tez spotkalam sie z tym ze od czekolady mozna miec migrene i tez w to nie wierzylam xdd

    jestem ciekawa tego produktu bo tez mam ostatnio problemy z cera.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze, że trądzik ustąpił.
    Życzę Ci również by migreny omijały Cię szerokim łukiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Bardzo podoba mi się twój blog.
    Zostanę tu na dłużej :)
    Zapraszam do siebie.
    Jeśli zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczę :3
    Pozdrawiam :)
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak często robisz tą maseczkę? Ja też ją kupiłam i dziś testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie zrobiłam 1 raz. Mysle , ze nie bede stosowac czesciej jakraz w tygodniu zeby efektnie byl odwrotny

      Usuń
  16. Z chęcią spróbuję jak wyskoczą mi.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń