poniedziałek, 13 stycznia 2014

Maniaczka kawy NESCAFE DOLCE GUSTO

Nie zlicze ile wydaje miesiecznie na kawki w Mcdonaldzie i KFC plus oczywiscie kawki w domu. Ale kawa w domu to nie to samo co Latte Macchiato lub Cappuccino. Nie zawsze chce mi sie specjalnie wychodzic z domu zeby wypic ulubiony napoj- zainwestowalam wiec w expres Nescafe dolce gusto i skorzystałam zpromocji w Mediamarkcie. Trwa ona do 15 stycznia za 199 zł macie expres i dodatkowo bon 50 zł na zakupy ze strony nescafe.

Dodatkowo szybka stylizacja z dzisiaj na uczelnie i nowe ciuszki ;)




sweter - TOP SECRET
legginsy- ALLEGRO



Jak widzicie oprócz kaw kakao, czekolada i herbata.
Ja zamówiłam chochocino dla Dawida i Late Macchiato , Cappuccino i Mocha dla siebie ;)

A to moja pierwsza testowa kawa ( Cappucino) brakujemi tylko eleganckich przezroczystych szklaneczek :)
( w week IKEA??? .... ;P)




 i nowe ciuchy



A WY JAKĄ LUBICIE KAWE ?

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam kawę! Unikam z mlekiem bo nie trawię, ale lubię jakieś dodatki jak amaretto czy bitą śmietanę na wierzchu.:) Pięknie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny sweterek i legginsy:-) nie drogi ekspres. pyszna z niego kawusia:-)


    zapraszam do Siebie na nowy post i rozdanie:-) www.glammadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy i sweterek miałaś na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw! Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne leginsy i ładna dziewczyna ;) obserwuję i liczę na to samo<3

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Really cute leggings :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz ślicznie, też lubi takie kawusie... zjadłabym pączuszka

    OdpowiedzUsuń
  8. very cute outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  9. Leginsy w reniferki są śliczne ! Mam podobne.. :) I jeszcze na dodatek tyle pyszności... :)
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. take urządzenie to fajna sprawa :) kocham kawę .
    Bardzo podoba mi się sweterek z pierwszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szare legginsy ze skórzanymi wstawkami wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ekspress tego typu tylko u mnie sam dozuje kawe ustawiam jaką robię i wszystko robi sam nie muszę pilnować ile wody mi się leje. Ale kawa pycha...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam kawę, latte, capucciono itp Ale kawa z ekspresu kapsułkowego niestety jest gorsza niż z ekspresu ciśnieniowego jak w kawiarni. W zasadzie ja widzę różnicę nawet między kawianią, a ekspresem ciśnieniowym w domu (ciotka ma taki). Ale w zasadzie wszystkie są dobre. Do capuccino itp najlepiej elegancka filiżaneczka. Do Ciebie pasowałby piękne różowe lub białe. No a do latte machciatto itp to wiadomo szklaneczka. :) Chyba idę zrobić sobie kawę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. moja mama ma ten ekspres i naprawde jest super , ja nie pijam za czesto kawy ,ale wlasnie ciesze sie ze moge sobie w nim zrobic kakao czy czekolade .;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja <3 całe szczęście, że za kawą nie przepadam to mogę zaoszczędzić na tym trochę kaski :P

    OdpowiedzUsuń
  16. hejka super wyglądasz, bardzo podoba mi się twoja szminka, mogę prosić o markę i kolorek? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ASTOR HEIDI nie moge jej znalezc zeby Ci podac dokladny numer :P jak ogarne pokoj to dopisze odcien.

      Usuń
  17. świetny sweter, a kawa z ekspresu jest najcudowniejszym wynalazkiem jakim można było stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny ekspres.. ale ja tez wolę kawę z ciśnieniowego :D W pracy mam saeco, naciska się jeden przycisk a ekspres sam podgrzewa i spienia mleko, dolewa espresso z kawy ziarnistej i latte macchiato gotowe :D pychota! lepszej kawy nie piłam ;)
    A sweterek masz przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra kawa to podstawa :) Uwielbiam latte macchiato z Mcdonaldsa, mmmm,.... pychota :) oraz kawkę, którą piłam na Teneryfie barraquito - można ją zrobić samemu w domu (przepisy można znaleźć na necie) POLECAM! :)
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki wielkie ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja super, bardzo fajny sweterek :) Pracowałam kiedyś w kawiarni i za nic nie zamieniłabym prawdziwej kawy na taką z kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z jakiego sklepu jest ta bluza z neonowymi literkami?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jakie cudowne życie! <3 Uwielbiam te napoję innych nie znoszę.:P Gratuluję zakupów.:* Pięknie wyglądasz! :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń