niedziela, 5 stycznia 2014

WYPRZEDAŻ SPODNI PO 30 ZŁ

Przeglądałam wczoraj swoją szafę i najwięcej mam spodni. Większość z nich miałam raz a niektórych wcale są nawet przy nich metki. Może którejś z Was się przydadzą.


KONTAKT MEILOWY : paulinaablog@gmail.com albo na facebooku

1. RÓŻOWE RURKI raz założone rozmiar xs/s - dokładne wymiary podam zainteresowanym
STAN IDEALNY JAK NOWE 30 zł
 mierzone na płasko
PAS 34cm 
UDO 22cm
NOGAWKA NA DOLE 13

2. FIOLETOWE TREGGINSY Z ZIPAMI NA DOLE romiar S do M ( guma w pasie)
VERO MODA stan idealny raz ubrane 30 zł


3.MIĘTOWE RURKI rozm S stan idealny raz ubrane 30zł
bardzo elastyczne wiec moim zdaniem na M tez beda dobre

4. POMARAŃCZOWE RURKI rozm S stan idealny raz założone 30 zł




5. CZERWONE RURKI rozm S raz zalozone 30 zł
 mierzone na płasko
PAS 34cm 
UDO 22cm
NOGAWKA NA DOLE 13

6. ŻÓŁTE RURKI marki House rozmiar S stan idealny

7. RURKI WE WZÓR " WĘŻOWA SKÓRA" nowe z metką TERRANOVA ROZMIAR S 30zł

 mierzone na płasko
PAS 33cm 
UDO 22cm
NOGAWKA NA DOLE 13
8. CIEMNE JEANSOWE RURKI rozmiar S ani razu nie ubrane 30 zł
8 PAR SPODNI * 30ZŁ = 240 ZŁ 

JEŚLI KUPISZ WSZYSTKIE 8 PAR OBNIŻAM CENE ZA KOMPLET NA 210 ZŁ !

16 komentarzy:

  1. A ja mam najwięcej sukienek :) Widzę, że lubisz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogę wymiary tych czerwonych? Bo ja noszę takie s/m:) albo te w wezowa skórke :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: luck with your sales. Pants Too!. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG you have all the colors of skinnies.. I want them all
    Don't forget to join my SammyDress giveaway with 2 winners
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/01/sammydress-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie :)) a do kiedy trwa ta wyprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz dużo spodenek! Faajne, ja bym się nie pozbywała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie szkoda Ci sie ich pozbywać? takie ładne spodnie;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. So many gorgeous colors,i love them all
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym ich nie sprzedała, bardzo ładnie w nich wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej! Zapraszam na konkurs! http://basiek-baasiek.blogspot.com/2014/01/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne spodnie i genialnie w nich wyglądasz, aż żal, że chcesz je sprzedać... dla mnie okazałyby się ciut za małe :(

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe kupić spodnie i w nich nie chodzić, nie no też tak mam.;P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. hej czy jeszcze są dostepne te czerwone i weżowe spodnie? jesli tak to odpisz na adres kasiaw353@gmail.com

    OdpowiedzUsuń