piątek, 24 stycznia 2014

Sezon na grype

Nie ma to jak grypa przed sesją.... i to jeszcze grypa żołądkowa w połączeniu z katarem i bólem gardła ;(
Jedyne co miałam w ustach od 2 dni to rosół dzisiaj - a właściwie "woda" z rosołu bez makaronu
Ciekawe o ile mi waga zjedzie


Przynajmniej nie musze wychodzić z psem na 10cio stopniowy mróz i pół godziny walczyć z lodem na szybach auta żegnając coraz szybciej spadający poziom benzyny
A no i mam sporo czasu na planowanie nowego mieszkanka , którego rozkład możecie zobaczyć na projekcie poniżej.

Mieszkanko mamy na 4 pietrze w 4pietrowym bloku w Poznaniu
4 pokoje 54 metry ale planujemy wyburzyc jedna sciane zeby powiekszyc salon .

23 komentarze:

  1. Wracaj do zdrowia :) ja tam na planach się nie znam, ale widzę, że będziesz miała masę przestrzeni na wykorzystanie swoich pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, sezon na grype w pełni, ja właśnie walczę głównie z bolącym gardłem, katarem i ogólnym osłabieniem, i to już prawie tydzien a poprawy nie widać wr, i tych pare dni a moja waga poszła w dół, 1,5kg mniej, dla mnie to dużo, koszmar. Życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka!
    fajny plan mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wpsółczuje:( teraz w tym okresie, często tak jest, dużo osób choruje;/ Wracaj do zdrowia:*

    http://begin-with-nothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia Ci życzę <3!

    Skomentujesz nowy post?
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj jak najszybciej do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam w klubie chorych :C
    fajny plan :)

    http://essqise.blogspot.com/2014/01/my-style-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w okresie zimowym piję dużo wody z cytryną i miodem. Polecam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Własne mieszkanie! <3 Jejku jak fajnie! :) Wracaj do zdrowia.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I wish you best of your flu. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowia:)koniecznie wyburzcie ściankę bo salon 14 m bardzo malutki a 23 już ok:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj szybko do zdrowia :) Zazdroszczę Ci tego planowania mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam grypę żołądkową niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowiej szybciutko :) Ahh planowanie mieszkania, świetna sprawa......zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę mieszkanka i, paradoksalnie, grypy - ja jestem zdrowa jak rydz i z tego zimna ciągle jem :) Ale oczywiście życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń