piątek, 31 stycznia 2014

Kolejny kinowy syf

Po pierwszej czesci Paranormal Activity obiecalam sobie , ze na kolejne czesci juz nie pojde do kina - druga czesc widzialam na kompie. Dzisiaj z nudow poszlismy na Paranormal Activity Naznaczeni....
Jedno slowo najlepiej opisuje ten fim Żal ....





zolty sweter - MEDICINE ( wøochaty z angory super sprawa dopoki sie gdzies nie przytulisz i nie zostawisz pelno wlosow za soba ;/ nie mowiac juz o bluzce pod spodem...)

spodnie - BERSHKA

torebka- BERSHKA 

naszyjnik - C&A


20 komentarzy:

  1. Zakochałam się w Twoim sweterku!
    A co do Paranormal... Na jedynce usnęłam, a dwójka była jeszcze gorsza moim zdaniem :P Więcej wcale nie mam ochoty oglądać.

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ogl. Ostatnio Kino ma słabe repertuary według mnie.;/
    Twój sweterek jest śliczny ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Paranormal Activity oglądałam pierwsze trzy części. Najstraszniejsza z nich moim zdaniem była trzecia część i zarazem najlepsza.
    Na obejrzenie czwartej części nie mam czasu, a co dopiero iść do kina na jeszcze kolejną :-P Jednak skoro nie polecasz to nie mam co żałować.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej a ja miałam ochotę obejrzeć ten film ale widzę że nie warto!!! świetny sweterek- :)

    OdpowiedzUsuń
  5. love the colour of your sweater!
    great outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety w kinie szaleństwa nie ma...ja też się ciągle zawodzę;(

    OdpowiedzUsuń
  7. looking gorgeous darling! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestawik ;)
    Nie wiem co stoi za fenomenem Paranormala, że go tak uparcie maglują ąz powstało 5 części. Sama obejrzałam wszystkie części chyba bardziej z poczucia konsekwencji ;P tą częśc co wyszła obejrze sobie w necie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja miałam nadzieję, że ta część będzie świetna :D
    fajnie wyglądasz :)

    essqise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz :)) Mam podobny naszyjnik ale czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię oglądać tego typu filmów. Bardzo ładnie wyglądasz.;) Jak tam przygotowania do nowego mieszkania?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię w ogóle serii tych filmów.
    Ale pięknie wyglądałaś w kinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką czapkę z angory, moja zmora po ubraniu z ciemnymi rzeczami, wszędzie zostawia włoski :/ Ale w dotyku jest milutka i ciepła,więc coś za coś :)

    OdpowiedzUsuń