piątek, 16 listopada 2012

IKEA

Na dworze nie dość , że zimno to jeszcze ciemno już od 15 i gdzie by tu robić zdjęcia ? IKEA ! Ciepło wystrój i klimat 100% w moim stylu , jak będę miała już własne mieszkanie zbankrutuje wydając pieniądze na słodkie świeczki, pudełeczka , piękne szklanki i inne duperelki , które urzekają ( i te białe mebelki do tego ahh...) Miałam tyle śmiechu przy robieniu zdjęć z chłopakiem jak jeszcze nigdy - ludzie patrzyli na nas jak na głupków ;P

od dziś do każdej mojej stylizacji bede dodawała przybliżony koszt ponieważ uważam , że nie trzeba być bogatą aby się ubrać =)







koszt :
sweter 50 zł + spodnie 70zł + lity 90 zł + zegarek 20zł+ naszyjnik 20zł
= 250zł

35 komentarzy:

  1. Ja też lubię zakupy w Ikei, a najbardziej te pierdołka tak jak mówisz świeczuszki, pudełeczka...itd!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam dodac, swetr z konkursu jest przesłodki:) oczywiście wziełam udział w konkursie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak fajnie widzieć kolejną Poznaniankę w tym świecie blogowym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna, wiesz:)? Świetny zestaw, sama bym się tak ubrała! Z miłą chęcią poobserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem 200 w obserwowanych :) Oczywiście świetnie wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacie! Cały zestaw godny bicia brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś ;) i świetny set :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahha nie wpadłabym na pomysł sesji w IKEI :D muszę to przetestować, może być śmiesznie ;P
    A pomysł z ceną całego zestawu jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. IKEA<3

    zapraszam na http://the-devil-weaars.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe ze zdjęciami w IKEI :D Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam sklep IKEA, ahhh :) świetnie wyglądasz! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej stylizacji ♥.♥ ;) Sweterek jest boski! Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny zestaw, super wygladasz
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny zestaw, super wygladasz
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna stylizacja, zegarek mnie urzekł ;)
    jesteś może z krk? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś ładna <3 Hahaha, pokoje w ikei rlz ;D
    No i świetny ten sweterek <3
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog!♥

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ikea ma klimat, również uwielbiam białe meble <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz. Te buty dodają wdzięku stylizacji ♥ .
    Bardzo pozytywny blog. ;>
    btw. masz przepiękne włosy *_* .

    OdpowiedzUsuń
  22. Też tam ostatnio byłam ♥
    Świetny blog Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za wizytę na moim blogu, dzięki temu trafiłam na Twój :)
    muszę przyznać, że bardzo pomysłowe i unikalne miejsce na fotki stylizacji :P
    fajny pomysł z tymi cenami ;)

    dziękuję za zaproszenie konkursu, zapraszam Cię również do mnie na KONKURS: http://vinciaxs.blogspot.com/2012/11/camel-beige-and-wzorynaturypl-jewelry.html do wygrania biżuteria i rabaty ;) Pozdr, VinciaXS

    OdpowiedzUsuń
  24. que guapa sales!! ;) muuak!
    Sara
    Conestiloyaloloco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sweter masz bardzo ładny ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetny blog:) chętnie zaobserwuję:) i zapraszam do siebie jak i do obserwowania jesli Ci sie spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam IKEE! mają świetne meble i dodatki w dobrych cenach.
    prawie wszystkie meble mam tam kupione ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. w ikei można znależć naprawdę świetne rzeczy :)) uwielbiam tam zaglądać. A tak poza tym, to podobają mi się Twoje stylizacje :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz:) oo tak buciki okazały się naprawdę porządne :D pozdrawiam Cię:) a w konkursie oczywiście biorę udział :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy kocha sklep Ikea :)

    OdpowiedzUsuń