czwartek, 22 listopada 2012

panterkowe serce

Ciepłych jesiennych dni co raz mniej więc korzystajcie z każdej okazji na przyjemne spacerki - takie jak moje z chłopakiem i psem w skórce zamiast grubej puchowej kurtki ;) Dzisiaj w roli głównej moja bluza z działu ciecięcego








kurtka 100zł + szalik 20zł + bluza 69zł + legginsy 20zł + kozaki 189zł  + rekawiczki 16zł=
razem  414 zł
.......................................................................................................................................................

ażurowe kozaki, camelowe kozaki, kamelowe kozaki, cieliste leginsy, skóra stradivaarius, kurtka ze stradivariusa, eko skóra stradivarus, camelowa skóra tradivarius, bluzka w panterke, serce w panterke, serce z panterki, panterkowe serce, biala bluza, szalik burberry, szalik w kratke, kratka, rekawiczki mitenki, mitenki w norweskie wzory, rekawiczki bez palcow,

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie - bardzo ładna kolorystyka!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ukochane kolorki :)) świetna bluza :) lubię takie motywy :)) Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com
    p.s śliczny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam ta kurteczke na stronie intwernetowej Stradivariusa i bardzo mi sie podoba. Moglabys napisac jak z jej jakoscia i czy jestes zadowolona z tek kurteczki? pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi się wypowiedziec bo kupiłam ja stosunkowo niedawno i nie miałam zbyt wielu okazji żeby ją założyć. wydaje mi się, że jest dobra jakościowo i nie powinna zaszybko popękać ( a miałam takie problemy z innymi eko skórami)

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz:)no i mam jeszcze jedno pytanie,czy rozmiarowka tych kurteczek jest standardowa? Jaki masz rozmiar tej kurteczki? S-ke?

      Usuń
    3. NO WŁASNIE BARDZO MAŁE WYPADAJĄ I MAM ROZMIAR m "S-KA" BYŁA MI ZAMAŁA W RAMIONACH JEŚLI CHCESZ MOGĘ CI PODAĆ DOKŁADNE WYMIARY

      Usuń
    4. Jeszcze raz dzieki za odpowiedz:)bylam dzisiaj w Stradivariusie i tez wzielam M-ke bo S-ka tak samo byla na mnie zbyt obcisla w ramionach. POzdrawiam:)

      Usuń
  4. Rewelacyjny zestaw! Kolory współgrają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej z tego zestawu spodobały się buciki, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluza! ♥
    uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :)

    Masz cudownego pieska :) ja również mam psa tej rasy ale mój jest troszkę większy od Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny:) Podoba mi się ten zestaw:D Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń