poniedziałek, 26 listopada 2012

miętowa marynarka

Ostatnio jem zadużo fast foodów w kfc i zamawiam zadużo pizz i innych pyszności z dagrasso więc postanowiłam wypróbwać coś odrobinę zdrowszego ! Może ryba? A że fryteczki były w zestawie to już nie moja wina :P Niestety odkąd mieszkam z chłopakiem z gotowanych warzyw , jogurcików i ciemnego pieczywa przerzuciłam się na KFC , pizzerie , tosty z serem i salami oraz batoniki- a sprzyja temu jego miejsce zamieszkania po prawej stronie Stary Browar po lewej Kupiec ;P







nie byłabym sobą gdybym przy okazji nie kupiła chociażny pary zamszowych rękawiczek i nauszników <3

marynarka 45zł + spodnie 70zł+ buty 90zł + bluzka 20zł = 225zł
...............................................................................................................................................................
zamszowe rękawiczki, różowe rękawiczki, rękawiczki z zamszu, skórzane różowe rękawiczki, nauszniki, nauszniki z biedronki, norweskie wzory, czarne spodnie stradivarius, rurki stradivarius, mietowa marynarka, mint, mietowy zakiet, pastelowy zakiet,

10 komentarzy:

  1. świetna marynarka! dołączam się do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE YOUR BLAZER, Great look :)


    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś Ty śliczna :) fantastyczna marynarka :)

    zapraszam na konkurs! do wygrania wymarzona para butów! :)
    http://adriannaislookingforastyle.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ej to TY jesteś łądna,a nie taki brzydal ! :)

    Niestety takie jedzenie chyba każdy częściej spożywa :c A ja już 41 dni przechodzę na Zdrową Żywnośc i jakoś nic nie idzie ! :o :3

    OdpowiedzUsuń
  5. moja piekna!!!! a co do fastfoodow - przylacz sie do mnie, ja od jutra - zero tuczacego zarcia! :D same zdrowe papu i cwiczenia!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym czytała o sobie, brak czasu sprawia, że mój jadłospis opiera się ostatnio głównie fast foodach i pizzy. Fajnie, że znalazłaś jakąś zdrowszą alternatywę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna marynarka i pasuje Ci idealnie:)
    Włosy Twe ubóstwiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna marynarka:)Ja osobiście w KFC nie jadam z racji tego,ze nie jem mięsa, ale Northfish,czemu nie?:)

    OdpowiedzUsuń