wtorek, 6 listopada 2012

neonowa jesień

Pogoda na dworze ostatnio coraz gorsza więc warto zainwestować w gruby sweter z wełny , zwłaszcza jeśli ma dłuższy fason i można go połączyć z leginsami. Do tego proponuje kalosze ale tylko pod gruba skarpete bo guma strasznie ziębi. Myślę, że mimo panującym trendom na zgniłą zieleń i bordo można pokusić się o wyrazisty neonowy róż , który idealnie rozchmurzy nawet najgorszą pogodę;)






neonowy sweter, sweter kokardki, kokardki na plecach, gruby sweter, welniany sweter, rozowy sweter, amarantowy sweter, sweter reserved 2012, kalosze, kalosze w kratke, parasolw  serduszka, ladny parasol, parasol we wzorki, rozowy szalik, rozowa kratka, szalik burberry, legginsy latex, lateksowe legginsy, york, maly york, sczeniak york

63 komentarze:

  1. Świetny ten sweterek :) i te kokardki na plecach...świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochana w swetrze na modnej polce musiałam wejść na bloga, jest przepiękny! ;)
    Można widzieć skąd? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter - i popieram, jesień powinna być kolorowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest najlepsze,
    świetny zestaw, a sweterek cudowny <3
    poza tym masz piękne długie włosy
    wszystko mi się bardzo podoba!:)
    dawno się tak nie rozpisałam
    +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy piesek :D i przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, zakochałam się w sweterku, kokardki - super! :)
    pozdrawiam, dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty jestes sliczna <3 Slodki sweterek tez chce taki :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweterk *.* I ten dodatek z tyłu super :)))
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny piesio :)
    Sweterek śliczny <3 Gdzie go kupiłaś?
    A co do cienia, na bazie z Inglota wytrzymuje u mnie jakieś 6-8 godzin.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    sweterek przepiękny ;*

    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boziu jak to słodko wygląda!
    w drugim zdjęciu się zakochałam te rękawiczki i kokardki na sweterku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto procent moj styl! Świetny ten swetere. Dzięki tym legginsom i kaloszom nie wygląda cukierkowo, extra! Z jakiej firmy ten sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz przepięknie!! uwielbiam róż <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz
    Sweterek jest przecudny ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Im czesciej widze kalosze tym wieksza mam na nie ochote:)!Swietne polaczenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zakochana w różowym sweterku!!
    cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie stylizacja idealna :) Jesień kojarzy mi się z ponurymi kolorami i ogólnie jest to dla mnie jedna z najgorszych pór roku, która lubi witac nas jesienna chandrą ale Ty pokazałas kto tu rządzi ;D Neonowy kolorek w tej stylizacji spisał się genialnie ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweterek. gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczny sweterek i te kokardki, dodają niesamowitego uroku, bardzo udana stylizacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna stylizacja,wszystko pasuje ze sobą.Wyglądasz ślicznie i słodziutko.Do tego ten piesek na rękach jest cudny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piekna poznanianka!!!!! <3 jaram sie Twoimi wlosami i twarzyczka sliczna <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku... masz przepiękne włosy, cudowną figurę... a sweterek po prostu uwielbiam....

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie sweterki! cieplutki, milutkie <3 ejj, ale ty chudzinka! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bradzo fajna stylizacja. Taka jak lubie na luzie. Czyli sweterek a do tego przepiekne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacja i uroczy psiak:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz nieziemsko :) sweterek i cała stylizacja pasują do ciebie na 5z+... pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo słodka dziewczęca stylizacja. Sweterek jest bardzo fajny podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło tak popatrzeć na takie żywe kolory gdy za oknem coraz większa mgła:)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny sweterek, a stylizacja boska

    OdpowiedzUsuń
  31. zjadła bym taki sweterek! cudo ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny sweter !
    Uwielbiam róż ♥
    Zazdroszczę Ci włosów :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Na drugim zdj. podobają mi się Twoje włosy ;D (Nie żeby na innych nie...)
    Sweterek cudny, zapewne dzięki tym kokardkom z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za komentarz, nie myślcłam jakoś by wykonywać rysunki na zamówienie ale mogą spróbować :) jeśli tylko chcesz. Zapraszam cię do zabawy w otagowywanie, wiecej na mojm blogu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne stylizacje, fajnie pisany blog, podoba mi się tu :)

    Zapraszam do siebie - www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodki sweterek :)
    Dziękuję za zaproszenie do konkursu:)
    bardzo chetnie wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś przeurocza w tej kreacji!
    sam cukier, lukier :*!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne stylizacje masz;) super sweterek i kalosze tez swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna stylizacja :) zapraszam do mnie www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ahh też widziałam te słodka stylizaję na szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój outfit to najlepszy przykład na to, że strój w ponury, deszczowy dzień wcale nie musi być nudny. A różowy sweter świetnie się tutaj komponuje:) Bardzo mi się podobają Twoje outfity:)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny zestaw! A TY jesteś urocza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. omg, jaki słodki ten sweter !! :)
    świetnie się w nim prezentujesz i ciekawie go zestawiłaś

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rację, kalisze bez grubej skarpety w zimny dzień - zły pomysł :) Bardzo podoba mi się Twój sweterek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam bardzo podobne kalosze. Idealne na aktualną pogodę. Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mi się podoba ten zestaw :)
    te kalosze i sweterek są cudowne!

    pozdrawiam
    i dodaję! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. przeeeeślicznie! masz też wspaniałe włosy! :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny kolor sweterka! Ostatnio wypatrzyłam w takim kolorze czapkę i szalik :P

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo urocza ta stylizacja :) kolor sweterka jest super :) a ten szalik szukam już jakiś czas i znaleźć nie mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie wyglądasz !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Proponuję jednak ubierać skarpety nie "pod", a "na" grube skarpety, podobnie jak majtki "pod" leginsy, a nie odwrotnie :D

    OdpowiedzUsuń