czwartek, 29 listopada 2012

UWAGA NA SERWISY KOMPUTEROWE

witajcie kochane ! Dzisiaj troche z innej beczki CHCIAŁAM WAS OSTRZEC przed oddaniem laptopa do naprawy do serwisów komputerowych ! W moim zepsuła się karta graficzna , przetrzymywali mi sprzęt przez miesiąc wkońcu oddali z wymienionym całym środkiem na dwukrtonie gorsze parametry ! wymienili plyte glowna, pamiec ram i karte graiczna na modele kilkakrotnie starsze i gorsze nie mam ani wifi ani bluetootha..

serwis nazywa się SE-KO SERWIS i ma oddziały w całej Polsce ! Jutro idę walczyć o swoje i sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie.


2 komentarze:

  1. Ja trochę też z innej beczki :P Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga ale wyglądasz bardzo ,,słodko" jak dziewczynka 17-letnia, a pewnie masz już koło 20 ;) Naprawdę prześliczną masz urodę. A szczególnie włosyy!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń