sobota, 3 listopada 2012

swetry na poprawę nastroju

Najlepszym sposobem na zły humor są zakupy :) Ja miałam dzisiaj gorszy dzień więc zafundowałam sobie 4 swetry :P Jeden z nich możecie zobaczyć w zwykłym zestawieniu z jeansami i litami , które okazały się najwygodniejszymi butami na świecie. Reszte swetrów pokazę Wam dopiero w kolejnych stylizacjach.




tagi: ciepłe swetry, wełniane swetry, swetry 2012,swetry reserved, sweter paski, lity, zamszowe lity, buty na słupku, skóra stradivarius, torebka hermes, torebka z kłódką

22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :)
    Dodaje do ulubionych i zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterciu!! I te butki cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buciki wyglądasz pięknie!!!:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetną torebkę! :) całość też super zestawiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweter ♥
    Cała stylizacja jest boska dokładnie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter ♥ jesteś śliczna ! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw ! Wszystko bardzo ładnie razem wygląda ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny outfit :) taki prosty, a jednak coś w sobie ma.
    Jesteś bardzo ładna ;)

    marlena739@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie i uroczo ;)
    masz świetny styl. wszystko w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hellou Poznanianko :)))

    Super outfit!

    kissy

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja mi się podoba. Jednakże ten sweterek by mi bardziej się podobał w jednolitym kolorze, ale to dlatego, że ja nie lubię pasków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) Naturalnie i z klasą :) Zwłaszcza buty i torebka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne wlosy:) to Twoj naturalny kolor? ja mam słabość do jasnego blondu:) sama zastanawiam się nad rozjasnieniem:) A stylizacja bardzo ciekawa, wszystko bardzo fajnie do siebie pasuje, ale tutaj jednak torebka nadaje taki niesamowity charakter:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny casualowy zestaw :)
    te botki są świetne, skąd one pochodzą ?

    Pozdr,
    VInciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hermosa!!
    Gracias por pasar por mi blog. Ya te sigo

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam sweterki! są niezastąpione jesienią i zimą :)
    a zakupy zawsze poprawiają mi humor :)
    zwłaszcza w Starym Browarze :)
    albo Galerii Malta.
    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń