poniedziałek, 19 listopada 2012

Ubierz się na dziale dziecięcym

Uwielbiam jechać do galerii handlowej na fast fooda a wrócić z nowym ciuchem ;P Zwłaszcza, że odkryłam nowy sklep a bluzka jest z działu dziecięcego ;) Według nich 14sto letnie dziecko ma 175 cm wzrostu... hm ja mam 166cm a mam 21 lat więc tylko na tym skorzystałam ;>














kurtka 189 + spodnie 80zł + marynarka 100zł + koszula 50zł+ buty 90zł + rekawiczki 16zł+ torebka 70zł+ szalik 20 zł =
                                = 615 zł
........................................................................................................................................................

różowa marynarka, marynarka fuksja, różowy żakiet, żakiet ze złotymi zamkami, marynarka zloty zamek, marynarka stradivarius, marynarka boyfriend, zakiet stradivarius, torebka z kokarda, torebka mohito, zamszowa torebka, rozowa torebka, kurtka c&a 2012, blodn wlosy lodowy blond, casting lodowy blond, chlodny blond

11 komentarzy:

  1. Hej :) Masz śliczny kolor włosów [jakiej farby i odcienia używa Twoja fryzjerka? :)]
    Kurtka jest super, też się za czymś podobnym rozglądałam :)
    Co do prostowania - od kilkunastu miesięcy prostuje włosy jak mój fryzjer: na okragłej szczotce Olivii Garden za pomocą suszarki babyliss Pro Murano. Do tego jakaś porządna prostownica i efekt naprawdę jest cudowny :) Niestety miałam już naprawdę mnóstwo prostownicy i to nie jest to... Dlatego zapytałam na blogu :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jaka farba i jaki odcien ;P wiem , ze najjasniejszy jaki ma w palecie , a ogolnie taki efekt mozna uzyskac mroznym lodowym blondem loreal casting , z tym , ze wczesniej trzeba utlenic wlosy czyms mocniejszym

      Usuń
  2. skąd żakiet?, świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. też to znam, zakupy na dziale dziecięcym dla siebie :) czasem coś się znajdzie :D
    Otagowałam Cię do zabawy Liebster blog :) Pytania znajdują się na moim blogu :)
    Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy *.* i oczywiście torebka jest śliczna różowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna marynarka w świetnym kolorze! Prezentujesz się w niej ślicznie, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor marynarki!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś piękna !!! :)
    Zazdroszczę Ci włosów, figury i urody !!
    Od dawna wchodzę na Twojego bloga nawet po 10 razy . Patrząc czy jest nowy post:)
    Ale nigdy nie napisałam komentarza... nie mam pojęcia nawet dlaczego...
    Buziaki Kochana***
    I prowadź zawsze bloga tak samo jak teraz :) !!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zakup! zdradzisz w jakim sklepie ją kupiłaś?
    również jestem z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. p.s. i tez nie jestem zbyt wysoka - mam tylko 160 wzrostu, więc pewnie w dziecięce rzeczy też bym weszła, mimo że mam tak jak Ty 21 lat ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja z innej beczki, ale masz pięęęękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń